ماهکماهک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

نی نی سهیلا

توهم پسر

1390/3/7 14:04
نویسنده : سهیلا
514 بازدید
اشتراک گذاری

اولش که فهمیدم باردارم خیال کردم تویی که تو دلمی یه پسر چاقالوی زور گوی پررویی. یه پسری که همیشه دوست داشتم داشته باشم. وای که چه حالی می کردم. هرکی بهم میرسید میگفت نینیت پسره. از خوشحالی ذوق مرگ می شدم. شبا هی دلمو ناز می کردم. دوست داشتم. خیلی. خیلی زیاد. بعد رفتم سونو تو هفته ١٣ . بهم گفتن تو دختری!!! نزدیک بود سکته کنم. ببخشید انقدر رک میگم. ولی حالم بدجوری گرفته شد. الهی بمیرم واست. ناراحت نشی یه وقتا !! آخه واسه اون پسر توی خیالاتم رفته بودم ٣ تا ماشینم خریده بودم. اسمش هم قرار بود باربد باشه. بابا حسین هم همش می گفت پسرم چطوره؟ پسرم چطوره؟

 به هر حال واسه اطمینان بیشتر دو باره تو هفته ١٤ رفتم سونو. این یکی دکتر هم بهم گفت تو دختر خانومی!!!  همه ی آرزوهام خراب شد. دیگه حال خودمو نمی فهمیدم. خدا ازم بگذره!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)