ماهکماهک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

نی نی سهیلا

شروع وول خوردنات

1390/4/21 12:44
نویسنده : سهیلا
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

الان یک هفته است که شروع کردی به تکون تکون خوردن. خیلی با مزه است. احساس جالبیه. دیشب داشتم آب طالبی می گرفتم. با روشن کردن آب میوه گیری شدیدا تکون میخوردی. انگار به صداش عکس العمل نشون میدادی. گوشات درد گرفته بود نه؟ خیلی حال کردم. هی آب میوه گیری را روشن می کردم خاموش میکردم. روشن میکردم خاموش می کردم. تو هم هی وول وول می خوردی. ای جانم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سحر
21 تیر 90 13:19
سلام سهیلا جان مبارکه امیدوارم ماهک جون سالم و سرحال باشه به ما سر بزن خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم بوس
سحر
21 تیر 90 13:24
راستی فکر کنم نی نی شما هم آذر ماهی باشه آخه منم تو 5 ماه هستم
مروارید مامان آوا
8 مرداد 90 23:01
آخیییییییی تکوناش مبارک باشه عزیزم دیدی چه کیفی داره؟؟؟
چند وقت نبودی خیلی به فکرت بودم


یاسمن مامان رادین
15 مرداد 90 14:49
سلام سهیلا جون. کم پیدایی؟ ایشالا همیشه سالم و سلامت باشین.
مامی مائده
21 شهریور 90 11:04
اخی نازییییییییییی من لینکت کردم عزیزم اگه دوست داشتی شما هم لینک کن
فاطمه
1 مهر 90 15:11
ممنون میشم اگه به سایت ما بیاین و راهنماییم کنید